Flashmarx

Over Brandmarx

Creatief ontwerper Marnix de Vries heeft ruim 16 jaar ervaring bij multidisciplinaire reclame- en designbureaus. Sinds 2011 helpt hij onder de naam Brandmarx nieuwe merken ontstaan en bestaande merken naar een hoger niveau. Maar Brandmarx staat voor meer.

Gespecialiseerd in grafisch, interactief en illustratief ontwerp is hij een krachtige beeldbouwer en esthetisch vormgever die altijd werkt vanuit een doeltreffend concept. Hij weet wat er speelt, is op de hoogte van trends en ontwikkelingen en combineert die brede vakkennis met een goed analytisch denkvermogen en strategisch inzicht. Met inmiddels 12 jaar ervaring in de online wereld weet hij zich goed te verplaatsen in de eindgebruiker en daardoor optimaal gebruiksvriendelijke en aantrekkelijke interactieve producten te ontwikkelen.

Creativiteit in de breedste zin is niet medium gebonden. Het is een andere manier om tegen de wereld om je heen aan te kijken. Een aangename ontdekkingsreis. Vrije associatie leidt dan tot opvallend communicatief werk met een verrassende invalshoek of bijzondere zienswijze. Soms corporate serieus,  dan weer met een opvallende twist door een bijvoorbeeld humoristische benadering.
Of het nu gaat om een nieuw concept of een doorontwikkeling van een bestaande, zijn praktische instelling en sociale karakter zorgt voor een heldere aanpak. Dit portfolio toont een breed scala aan creatief werk zowel gemaakt in dienst van gerenommeerde reclame- en ontwerpbureaus als zelfstandig ontwerper. Daarnaast worden er ook een aantal genomineerde en winnende inzendingen getoond voor creatieve prijsvragen en contests. Een (groeiende) selectie van creatieve brainwaves door de jaren heen.

Vollop in ontwikkeling is ook zijn illustratieve vrije werk in de vorm van handgemaakte collages van gerecycled drukwerk. Hou daarom het onderdeel ‘Collage art’ goed in de gaten!


“When you change the way you look at things, the things you look at change” Wayne Dyer
Geïntereseerd in prijswinnend creatief werk? Laten we vrijblijvend kennismaken.